Subject: Kuressaare linnas Tervisepargi detailplaneeringu avaliku väljapaneku ja avaliku arutelu teade
From: <[email-masked]>
To: "Politsei- ja Piirivalveamet" <[email-masked]>, "Aktsiaselts ESPAK" <[email-masked]>,TervisePargi Kodud OÜ <[email-masked]>,Eeter Plus OÜ <[email-masked]>, "Aktsiaselts Saare Gaas" <[email-masked]>, "Maa- ja Ruumiamet" <[email-masked]>,Tuulikumäe Haldus OÜ <[email-masked]>,GRETEX KINNISTU OÜ <[email-masked]>,osaühing Grete ME <[email-masked]>,Invorek & Partners OÜ <[email-masked]>, "Aktsiaselts Tiir" <[email-masked]>,OÜ J.T Tehnika <[email-masked]>,EDT Haldus OÜ <[email-masked]>,Matine OÜ <[email-masked]>,Ankrumehe OÜ <aavo.t
Date: Mon, 17 Mar 2025 11:05:17 +0200

Tere!

Teile on saadetud Saaremaa Vallavalitsuse dokumendihaldussüsteemi Delta 
kaudu dokument Kuressaare linnas Tervisepargi detailplaneeringu avaliku 
väljapaneku ja avaliku arutelu teade, mis on registreeritud 17.03.2025, 
numbriga 5-2/1685-1.
Palume kirja kättesaamise kohta kinnitust nädala jooksul aadressile 
[email-masked]. Kirja kättesaamisest teavitamisel saame 
veenduda, et olete planeerimismenetlusse kaasatud ja saate võimalusel 
arvamust avaldada.
Kontaktinfo

Saaremaa Vallavalitsus
Tallinna 10, Kuressaare, Saaremaa vald
Tel 452 5000
e-post: [email-masked] <mailto:[email-masked]>

---

Kiri on saadetud väljastpoolt valitsemisala.  Ärge avage kirjaga kaasa 
tulnud linke või manuseid enne, kui olete saatja õigsuses ja sisu 
turvalisuses kindel.